Uchwała Nr XXV/141/17 z dnia 14.02.2017r. w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy Mały Płock na 2017 rok.

Uchwała Nr XXV/141/17

Rady Gminy Mały Płock

z dnia 14 lutego 2017r.

 

w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy Mały Płock na 2017.

                                                                                                                       

     Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 w związku z art. 21 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tj.Dz. U. z 2016 r. poz. 446, 1579, 1948) i oraz § 58 ust. 3 Statutu Gminy Mały Płock stanowiącego załącznik nr 1  do  uchwały Nr  XIII/54/12 Rady Gminy Mały Płock  z dnia 21 lutego  2012 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Maly Płock (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2012 r. poz. 1001)  Rada Gminy Mały Płock uchwala, co następuje:

§ 1.  Uchwala się plan pracy Rady Gminy Mały Płock na 2017 r. stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2.  Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Gminy

Jarosław Gałązka

 

 

                                                                                                                               Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXV/141/17

                                                                                                                                                                     Rady Gminy z dnia 14 lutego 2017 r.
w sprawie przyjęcia planów pracy
Rady Gminy Mały Płock na 2017 r.

 

 

Plan Pracy Rady Gminy  Mały  Płock  na 2017 rok

 

I kwartał 

1)     Uchwalenie sieci szkół podstawowych i gimnazjum  do nowego ustroju szkolnego wprowadzonego ustawą – prawo oświatowe.

2)     Uchwalenie  programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności na terenie gminy Mały Płock.

3)     Informacja roczna z wykonania zadań za 2016 rok  wynikających z uchwały Nr III/8/06 Rady Gminy  Mały Płock  z dnia 19 grudnia 2016 r. w sprawie określenia zasad nabywania , zbywania  i obciążania nieruchomości  gruntowych oraz zasad ich wydzierżawiania  lub najmu.

4)     Informacja o wykorzystaniu środków przeznaczonych na  realizację Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych  i Narkomanii za 2016 r.

5)     Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego  w szkołach prowadzonych  przez jednostkę samorządu terytorialnego.

 

II kwartał

1)     Sprawozdanie  z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku za 2016 r. oraz potrzeby na 2017.

2)     Ocena zasobów pomocy społecznej za 2016 r.

3)     Sprawozdanie z  wykonania  budżetu gminy za 2016 r. oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium.

4)     Sprawozdanie z działalności  instytucji kultury na terenie gminy (GOK i Biblioteka) za 2016 r.

5)     Sprawozdanie  z realizacji  programu współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi  oraz innymi uprawnionymi podmiotami  w rozumieniu  przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2016 r.

III kwartał

1)   Informacja z wykonania budżetu gminy na I półrocze 2017 roku.

2)   Przygotowanie szkół do rozpoczęcia roku szkolnego 2017-2018

3)   Informacja o wykorzystaniu funduszu sołeckiego za 2016 r.

 

IV  kwartał

1)     Projekt budżetu gminy na 2018 r.

2)     Uchwalenie podatków  lokalnych na 2018 r.

3)     Informacja o oświadczeniach majątkowych radnych kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników wydających decyzje administracyjne.

Metryka strony

Udostępniający: Zofia Konopko

Wytwarzający/odpowiadający: Bartosz Dzielnicki

Data wytworzenia: 2017-02-17

Wprowadzający: Bartosz Dzielnicki

Data modyfikacji: 2017-03-31

Opublikował: Bartosz Dzielnicki

Data publikacji: 2017-02-17