Uchwała Nr XXV/140/17 z dnia 14.02.2017r. w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji Rady Gminy Mały Płock na 2017 rok
UCHWAŁA Nr XXV/140/17
RADY GMINY MAŁY PŁOCK
z dnia 14 lutego 2017 roku
w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji Rady Gminy Mały Płock na 2017 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 i art. 21 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj.Dz. U. z 2016 r. poz. 446, 1579, 1948) oraz § 63 ust. 2 i § 97 ust. 1 Statutu Gminy Mały Płock stanowiącego załącznik nr 1 do uchwały Nr XIII/54/12 Rady Gminy Mały Płock z dnia 21.02.2012 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Maly Płock (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2012 r. poz. 1001 ) Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1. Przyjmuje się plan pracy stałych komisji Rady Gminy Mały Płock na rok 2017:
1) Komisji Rewizyjnej, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.
2) Komisji Oświaty , Kultury, Porządku Publicznego i Spraw Socjalnych , stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.
3) Komisji Rolnictwa , Budżetu i Finansów, stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszej uchwały.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy
Jarosław Gałązka
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXV/140/17
Rady Gminy z dnia 14 lutego 2017 r.
w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji
Rady Mały Płock na 2017 r.
PLAN PRACY KOMISJI REWIZYJNEJ NA 2017 ROK
I kwartał
- Zaopiniowanie projektu planu pracy Komisji Rewizyjnej i pozostałych komisji stałych Rady Gminy Mały Płock
na 2017rok.. - Wykorzystanie środków przeznaczonych na realizację Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii za 2016 r.
- Sprawozdanie z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Mały Płock za 2016 r.
- Sprawozdanie dotyczące wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock.
- Kontrola problemowa – gospodarka finansowa za 2016 r. w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Małym Płocku.
II kwartał
- Sprawozdania z działalności instytucji kultury na terenie Gminy (GOK i Biblioteka) za 2016 r.
- Ocena sprawozdania z działalności finansowej gminy za rok 2016 i przygotowanie opinii w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy. Podjęcie uchwały w sprawie udzielania absolutorium.
- Sprawozdania z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku oraz potrzeby na 2017
- Ocena zasobów pomocy społecznej za 2016 r.
- Sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy Mały Płock z organizacjami pozarządowymi oraz innymi uprawnionymi podmiotami w rozumieniu przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2016 r.
- Kontrola działalności Gminnego Ośrodka Kultury i świetlic (wspólnie z komisją Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych.
- Kontrola działalności Biblioteki Publicznej Gminy Mały Płock oraz filii (wspólnie z Komisją Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych.
- Kontrola w Urzędzie Gminy w zakresie gospodarki gruntami gminy za 2016 .
III kwartał
- Wydanie opinii do informacji z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2017 r.
- Informacja o przygotowaniu szkół do rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018
- Prawidłowości przeznaczenia i wykorzystania funduszu sołeckiego za 2016 r.
i wnioski na 2017 r. – kontrola w Urzędzie Gminy Mały Płock - Przygotowanie szkół do rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018 (kontrola wspólnie z Komisją Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych.
IV kwartał
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia podatków na 2018 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2018 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Mały Płock na 2018 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie harmonogramu wydatków realizacji Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Mały Płock w 2018 r.
- Ustosunkowanie się do oświadczeń majątkowych radnych i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
- Działalność Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku za 2016 r. i I półrocze 2017 - kontrola.
- Kontrola w Urzędzie Gminy w Małym Płocku przeprowadzonych przetargów i umów zawartych w ich wyniku.
1) Przeprowadzanie kontroli doraźnych zleconych przez Radę Gminy Mały Płock.
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXV140/17
Rady Gminy Mały Płock z dnia 14 lutego 2017 r.
w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji
Rady Gminy Mały Płock na 2017 r.
PLAN PRACY KOMISJI Oświaty , Kultury Porządku Publicznego i Spraw Społecznych RADY Gminy Mały Płock na 2017 rok.
I kwartał
- Zaopiniowanie projektu planu pracy Komisji Rady Gminy Mały Płock na 2017 rok.
- Przyjęcie informacji dotyczącej realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w gminie
za 2016 r. - Przyjęcie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Mały Płock za 2016 r.
- Przyjęcie sprawozdania dotyczącego wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock
- Projekt uchwały w sprawie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności na terenie gminy Mały Płock.
II kwartał
- Przyjęcie sprawozdania z działalności instytucji kultury na terenie Gminy MAŁY PŁOCK (GOK oraz Biblioteka)
za 2016 r. - Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2016 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie udzielenia absolutorium.
- Przyjęcie sprawozdania z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej oraz potrzeby na 2017 r..
- Przyjęcie sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy Mały Płock z organizacjami pozarządowymi
oraz innymi uprawnionymi podmiotami w rozumieniu przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie w 2016 r. - Kontrola działalności Gminnego Ośrodka Kultury i świetlic ( wspólnie z Komisją Rewizyjną)
- Kontrola działalności Biblioteki Publicznej Gminy Mały Płock i jej Filii ( wspólnie z Komisją Rewizyjną)
III kwartał
- Przyjęcie informacji z wykonania budżetu miasta za I półrocze 2016 r.
- Przygotowanie szkół do rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018 r
- Informacja z realizacji funduszu sołeckiego za 2016 r. i 2017 roku
- Kontrola przygotowania szkół do rozpoczęcia roku szkolnego 2017 /2018 r. ( wspólnie z Komisją Rewizyjną
IV kwartał
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia podatków na 2017 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2017 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Mały Płock na 2017 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 r.
- Ustosunkowanie się do oświadczeń majątkowych radnych i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXV/140/17
Rady Gminy Mały Płock z dnia 14 lutego 2017r.
w sprawie przyjęcia planów pracy stałych komisji
Rady Gminy Mały Płock na 2017r.
PLAN PRACY KOMISJI Rolnictwa, budżetu i finansów na 2017 rok.
I kwartał
- Zaopiniowanie projektu planu pracy Komisji Rewizyjnej i pozostałych komisji stałych Rady Gminy
na 2017 rok. - Wydanie opinii do informacji dotyczącej realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii
w Gminie Mały Płock za 2016 r. - Wydanie opinii do sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Mały Płock za 2016 r.
- Wydanie opinii do sprawozdania dotyczącego wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli
na poszczególnych stopniach awansu zawodowego zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock. - Rozpatrzenie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności na terenie gminy Mały Płock.
II kwartał
- Wydanie opinii do sprawozdania z działalności instytucji kultury na terenie Gminy Mały Płock (GOK i Biblioteka) za 2016 r.
- Wydanie opinii do sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2016 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielania absolutorium.
- Wydanie opinii do sprawozdania z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej oraz realizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych.
- Wydanie opinii do sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi uprawnionymi podmiotami w rozumieniu przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2016 r.
III kwartał
- Wydanie opinii do informacji z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2016 r.
- Informacja na temat przygotowania szkół do rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018 .
- Kontrola stanu dróg gminnych.
IV kwartał
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia podatków na 2018 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2018 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2018 r.
- Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 r. - Ustosunkowanie się do oświadczeń majątkowych radnych i kierowników jednostek organizacyjnych miasta.
- Przyjęcie informacji Wójta Gminy ze sprzedaży mienia komunalnego za 2017 r.
Metryka strony