Uchwała Nr IV/26/15 z dnia 2015-02-26
Uchwała Nr IV/26/15
Rady Gminy Mały Płock
z dnia 26 lutego 2015 roku
w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Mały Płock
Na podstawie art. 18 ust 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2013, poz. 594, poz. 645, poz.1318, z 2014r., poz. 379, poz. 1072) oraz art. 6 l ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399, poz. 1593, z 2015r., poz.87 i poz. 122) oraz art. 5 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 197, poz. 1172, Nr 232, poz. 1378) uchwala się, co następuje:
§ 1.
1. Właściciele nieruchomości położonych na terenie Gminy Mały Płock, na których powstają odpady komunalne zobowiązani są wnosić z dołu opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi bez wezwania w terminie co miesiąc do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu odbioru odpadów na rachunek bankowy Urzędu Gminy lub w kasie Urzędu Gminy w Małym Płocku.
2. W przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zmienionej wysokości uiszcza się w terminie 14 dni od dnia, w którym złożono deklarację o zmianie. Dla kolejnych zmienionych opłat obowiązuje termin wskazany w ust. 1
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Mały Płock.
§ 3.
Traci moc uchwała Nr XXII/101/12 Rady Gminy Mały Płock z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Mały Płock (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2013 r., poz. 185)
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego, z mocą obowiązującą od 01 lutego 2015 r.
Przewodniczący Rady
Jarosław Gałązka
Metryka strony