Konkurs na stanowisko dyrektora Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku

OGŁOSZENIE

 

Wójt Gminy Mały Płock ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Gimnazjum

im. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku, ul. Jana Kochanowskiego 15,

18-516 Mały Płock.

 

 

  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. jest nauczycielem mianowanym lub dyplomowanym;

  2. ukończyła studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole;

  3. ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami
    w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;

  4. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;

  5. uzyskała:

  1. co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub

  2. pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo

  3. w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej

  1. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

  2. nie była karana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia
    26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.) a w przypadku nauczyciela akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym
    (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne;

  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  4. nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne lub o ubezwłasnowolnienie;

  5. nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.
    o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.) lub w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.);

 

    1. Do konkursu może przystąpić również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole i spełnia wymagania określone
      w ust. 1 pkt 3-10.

 

    1. Do konkursu może przystąpić osoba, niebędąca nauczycielem, która:

  1. posiada obywatelstwo polskie, z tym, że wymóg ten nie dotyczy obywateli
    państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;

  2. ukończyła studia magisterskie;

  3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;

  4. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

  5. nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne, dyscyplinarne lub postępowanie
    o ubezwłasnowolnienie;

  6. spełnia wymagania określone w ust. 1 pkt 3, 6, 8, 10.

 

    1. Do konkursu może przystąpić nauczyciel mianowany lub dyplomowany, zatrudniony na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych, oraz nauczyciel mianowany lub dyplomowany urlopowany lub zwolniony z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U.
      z 2001 r. Nr 79, poz. 854 z późn. zm.) spełniający wymagania określone w ust. 1 pkt 2-10, z wyjątkiem wymogu posiadania co najmniej dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego.

 

  1. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły;

  2. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata;

  3. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:

  1. stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo

  2. stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego albo

  3. stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem

  1. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3;

  2. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplom ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;

  3. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

  4. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie;

  5. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  6. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
    z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.) lub w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U.
    z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.);

  7. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy
    z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425 z późn. zm.)

  8. oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;

  9. oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię
    karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela
    i nauczyciela akademickiego;

  10. oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa
    w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U.
    z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.) -
    w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;

  11. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta
    z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;

  12. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
    z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

 

    1. Dokumenty sporządzone przez kandydata winny być opatrzone jego czytelnym podpisem, a w przypadku składania kserokopii dokumentów, należy je poświadczyć za zgodność
      z oryginałem czytelnym podpisem kandydata.

 

  1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym
    i dopiskiem „Konkurs
    na stanowisko dyrektora Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku ”, w terminie do dnia 10 maja 2011 roku do godz. 1530, (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy) na adres: Urząd Gminy Mały Płock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, (sekretariat).

 

  1. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego Przewodniczący Komisji Konkursowej powiadomi kandydatów na piśmie.

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Mały Płock

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Sobieski

Data wytworzenia: 2011-04-14

Wprowadzający: Tomasz Sobieski

Data wprowadzenia: 2012-01-04

Data modyfikacji: 2012-01-04

Opublikował: Tomasz Sobieski

Data publikacji: 2012-01-04